Print Friendly and PDF

Benim Güzel Yarım Yarim


 

Bir hançer mi önümde gördüğüm?

Sapı elimden yana çevrik . . .

Gel, sarsın elim seni:

Yoksun elimde; ama görüyorum seni.

Uğursuz görüntü, göze var ele yok musun sen?

Kafamdaki bir hançer misin yoksa?

Ateşli beynim mi yarattı seni?

William Shakespeare

 

Benim güzel yarım yârim

Yârim...benim güzel yarım

Serinlet  içimi suyundan 

Yıkandır gözlerinin ırmağında

Sarındır 

Sıcaklığında gövdenin

Kurusun soluğunda bedenim 

Yayıl yaylalarına içimin 

Beni koru  gün ve gece

Ayırma hiçbir an gözünün önünden

Olur da kaybolursam

Bırakma takip et

Sen ve ben, ikimiz biriz

Çıkarma tozlu hayallerden 

Zaten

Ayrılamayız biz

Kanım,

Damarlarımın kıvrımlarında

Taşkın bir sel gibi dolaşan

Öyle fazla inilti ve fısıltı var ki,

Damarlarımda 

Söylenen senin adınmış

Kanım Benim


İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar