Print Friendly and PDF

Hoş Geldin Yârim...

Hoş geldin ömrümün eşi yârim...

Bir yıl önce sana "yârim" diyeceğimi söyleselerdi inanmazdım. 

Üstelik  bu düşünceleri için epey fırçalardım da...

Nereden bilebilirdim ki dünyanın en güzel yüreğine eş olup, onunla huzur bulacağım.

 Hayatımda yaşanmış onca sorun varken, onların bir çoğunu kimselere fark ettirmeden sabrımla yoluna koymaya çalışırken, sen bana verilmiş en değerli hazine olmalıydın.

Ne kadar şanslıyım artık biliyorum.

Uzaktan yaşamak kaderimde olsa da seninle her şeye razıyım.

Artık biliyorum ki; beni anlayan, değer veren, gerçek aşkı ve sevgiyi bana yaşatan özel bir yüreğe sahibim.

 İmkansızı başaran iki yürek, kimseler bilemeyecek.

Noter, doğumgünü, bayram derken...

Yüzümü gülümseten en değerli vakitleri bana veren sevgilim.

Seninle daha nice saatler, günler, geceler, aylar, yıllar yaşamak ve sonsuzluktaki tüm zamanlarımı önüne sermek isterdim.

Bana hüznü, hasreti, özlemi, ağlamayı, çaresizliği bile sevdiren yarim.

Senin için her şeye değer, benim en kıymetlim. 

 Günüm, gecem, mehtabım, güneşim...

Her şeyin en güzeline layık, gizli mabedim...

Seni daima seven ve sonsuza kadar sana talip nazlı yârin...



İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar