Print Friendly and PDF

RABBİN BANA BİR Nİ’METİ VARSA O DA SENSİN

 

Solsan da sararsan
yine gülpembe dehensin

Rabbin bana bir nimeti varsa
 o da sensin

Sinem ebediyen
 o güzel tenle bezensin

Rabbin bana bir nimeti varsa
 o da sensin

 

 

Ey sevgilim, beyaz kuğum!

Semada uçar, sularda yüzerken

Kalbime tatlı bakışların 

Değdi de...

Beni bülbül eyledi dudağının kızıllığına

Pembe yanaklarına

Isırıp kaldım pişmanlığıma

Akacak kanım kalmayana 

Boynum eğildi bastığın yerlere

Umudum düştü...yeşermek için toprağına


Zamanın iyileştiremeyeceği

Bir keder yok  aslında

Yaram da büyük 

Yine de sırf seninle olmak için

Dünyada kabuk bağlasın

Böylece avunsun ruhum 

Her ne kadar uzaktaysan

Kesin mezarında sarınacağım

Toprak  olanda

Hayattan paylaşamadıklarım

Her an artıyor...

Fakat şimdilerde biraz dindi

Acılar küllendi

Ve o güzelim  aydınlığın ışıltısı

Aksettiğinden midir... galiba

Havalar güzel,  çiçekler nasıl da kokuyor

Güzel bir gün oldu benim için

Anladım

Sen benim gizlimdin

Şimdi seninde bildiğin bir gizlimsin

Beni sevdin, ruhumu sardın

Ey garip gönlüm inan buna

Bir avuntu diye bir an değil

Her anıma bedel oldu...şu an yaşanan


Sonsuz yolculuğum

Yanımda olmasan 

Kokun beni yakalayıp tutuyor

Kendime diyorum

Ne olurdu hep böyle olsaydı

Neden senden bu zamanları

Ayrı yazdı Yaradan

İsyan edemem  yaşamak zorundayım

Yazmak zorundayım

İçimdeki boşluğu bir türlü dolduramadığımdan

İçim kıpır kıpır oluyor 

Bir umut hep bana ikrar ediyor

O senin sen onunsun

Biraz daha dayan


Doğru dürüst düşünemediğimi

Söyleyemeliyim

Senden ayrı bir hayat

Farksız

Beni kimseler anlamadı

Gözyaşlarıyla ve kalbim kırıktı

Çok zaman

Seni buldum

Nasıl methedeyim sen gibi güzeli

Sesi sözü ayrı bir güzel

Anlayış ve yaratılışın ise tarife gelmezken

Ne olur iste  vereyim canımı

Şad olur belki mahzun gönlüm

Değil mi, hasretine 

Susturur dilimi

Sensiz geçmiş bunca ömrüm

Bir hayatın ne anlamı var ki

Rabbin bana bir nimeti varsa

O da sensin

Benim güzel gülpembem

İsmail Hakkı Altuntaş




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar