Print Friendly and PDF

Acımalıydı

 


uzak durma yabancılar gibi

korksunlar diye, nurunu ateş gösterme

boynuma dolanan  zincir yap saçlarını, 

fırtınalar koparıp dağıtma 

"ben mecburum gelirim"

 

beni yaşayan biri olarak görme

gördüğün bir hayâl, sürünüyorum, 

uzağı yakın etsin diye sarhoşum

her vakit meyhaneye gidiyorum

"aklını başına al" diyorlar

 

beyhude sözler söyleyenler

sevgiliden uzaklarda gam bağının esiriyim

başımı her taşa vuruyorum

sevgilinin yüzünü göremedim, sözünü duyamadım

yolundayım bilsin diye harfler diziyorum.

"eserim kalmasa da"

 

anlıyorum, bıktı benden,

bakmayı bile düşünmüyorum

nefesim izsiz kalsın, kalp kasesine değmesin

o sevgiden anlıyor, acımalıydı

şimdi neden unutuverdi

"sözü vardı ölene kadar"

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar