Print Friendly and PDF

Ağları Gülermiş

 



bir güzel rüya görmek istiyorum

seni bulmuş gibi

seninle beraber olmuş gibi

sonrasında uyanmadan ölmek

ölünce yanmış kül gibi

bir rüya da beraber olmak,

hayalime düşen parçaları tek tek toplayan

hepsini bir torbaya koyan

sonra ağzını mühürleyen

bir kuyuya düşmüş gibi

ne güzel di o günler dediğim

dört duvar arasında sızan sarhoş gibi

seni andığımda kalbime

yıkılmış bir ağlar dökülsün

seni bulmuş gibi

bulamadan ölmüş dişlerini dökmüş

bir hasetsiz kinsiz

derman istiyorum.

önceden bulsam olmaz mıydı

açlık gurultusunu dindirecek bir ses

kulaklarıma istiyorum

kalbim seni bulmuş olsun

sen bulunmamış gibi

bir çaresiz ilaç ararken

seni şifalı bir yurdun başında

bulsam da bana hastası desinler

senin hastan desinler

özlemler kırgın kalbim yorgun

ölmüş desinler dirilmeden bir daha

nasıl olsa dirilen vaktinde

kaç ölüm yaşamış bu beden sevinç mi

üzüntümü kargaşa içinde kalırken

sen hala bana bakıyorsun gibi

hissetmek istiyorum.

ey hayat arzunu yık

onsuz aşk yok, kalbim

 ise kanlı, ağları gülermiş gibi 


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar