Print Friendly and PDF

Aman Allahım

 



“Yokluğunu  kalben bile olsa göstermesin”

sevgilim…

benim için şiirler sözler

neden yazmıyorsun

 

tüm varlığımla geldiğim

diller döktüğüm…

 

uzaklara kaldığımdan

dökme şarabı… kırdım şişeyi

 

yüz sürdüğüm

aç bana nikabını

 

onca hoş sözler varken

ağlayış ve sızlayışlar

 

benliğimi yıkmış

harabemde

 

anka kuşu konuşur ululara

nerdeyim bense…bilemiyorum

 

ey kalem… aramıza ayrılığı yazan

sensin

 

kimden kime ki

 o benim bensizliğim

 

 yurdumda karış karış

 içtiler ab-ı hayatı

 

yolunda hakkın amanı dile geldi

haman ve musa kenanda

 

yamanındır biricik hakkı  

fark var mı

 

erenlere muamma mı

aman Allahım… sen varsın

 

söz olsun bana

bir oldum bir öldüm

bizimdir amanım


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar