Print Friendly and PDF

Karalama

 


Yolculuk, bir gün biter diye düşündüğüm,

Yolculuk.

Hevesliyim. 

Beni yıkan yolculuk.

Sevsekte, nefret etsekte

Bıkıp usanmadığım yolculuk.

Sonsuzluğa…dediler.

Bulamıyorum

Suçlusu ben miyim?

Bitmeyen yolculuk.

***

Dilenci!

 “Allah rızası için bir şey yok mu?”

Kırk kapıyı dolaşan dilenci!

Son kapın evinde olsa

İstemekten usanmazsın

Dilenci!

***

İsteğim dünya,

Ben dünyalı değilim.

Neyin isteği o zaman bu,

Tanrı’da değilim.

 ***

Mutlu musun?

Acı çekenler var.

Acıdan kurtuldum demektir.

Mutluluk.

***

Sevgi ateştir.

Acıdır, ıstırap

Tatlılıksa

Tuzlulukla beraber.

***

Arıyorum

Sonsuz bir istekle,

Bulamayacağım.

Bulmamakla

***

Niye,

Niçin,

Neden?

Hepsi benden?

***

Doğru batar.

Eğri çakılmaz ki,

Keser doğrunun,

Başından hiç eksik olmaz ki.

***

Hayat güzeldir.

İnsanda  sıkıntı

Her şeyin bir hesabı var.

Ölüm bir takıntı.


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar