Print Friendly and PDF

Ben Ben Oldukça

 


 

ben… ben oldukça

sen başkası  ben başkası

al senin gönlüm… gül senin

başkalarını aramayım

körde değilim…seyrimsin 

kendinden geçmiş ortaya düşmüşüm ben

su arıyorum  kan içiyorum

hastayım…  ölsün diye mi bekliyorsun

görmüyor musun

olmayacak sözlere giriştim 

imalarla anlattım

herkesin sözüne baktın

bir bana bakmadın

düşlere de düştüm

olmaz bu dedin

suçunla kabul edemem seni

 

gönlü güzel

denizinde ölümsüzlüğü görmüşüm

bağrına bas beni gizle

can gibi yerin var 

bense yerli yerinde

dolaşıp duruyorum…dünyalar arıyorum

senin gibi birini bulsam

yerini de

sen de söylemiyorsun

dermanım kalmadı

sen   aramazsın  

bak…kanla yıkanmadayım

acısında…değil

yanın da yok…önün de yok

şu yanda bu yanda diyorum

sigaya sığmıyorsun

peşine düşmüşüm

aradıkça…başım dönüyor

n’olur  bir gülsen

kokunu rüzgara versen 

bulsam seni…bilmiyor musun

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar