Print Friendly and PDF

Bir Acıma Yüz Göster

 


 

bakma ağlayışına semanın

bahçe  gülüyor…nehir coşuyor

selli toprak

karıncalar harfler gibi…neyi yazmıyor

imkân yok mu

ululuk ıssına yapışmaya

yemin olsun kan kesilmiş canımdan

bir eser kalmadı

hatır  için… sarhoşum saçlarını boynuma dola

yuvarlana  yuvarlana… bir gidiş bulamıyorum

irademi koydun… hayaline bir gülüş

gözüm damlaya yalvarmada

ayrılığına anlatış tarifi yok

tavsiye…tavsiye

dayan sabra

ne helâk edici bir vebâ

yetişir mi yardıma

taşlar dile geldi… periler acıdı

gözyaşlarıyla abdest al

varlık koymadı ezelî sarhoşa

ihtiyacın yokmuş…içmeye düşmedin

güzelsin…yanında başka güzellikte aranmaz

eline düştüm…dilendim

bir değer versen alışta satışta

tanrım diyorum… işitiyorsun

bilemem ama bir amin duymadım

çaresiz…düzenler kurdum…baştan başa

duruyorum…iyi de değilim

bu iş başa geldi

düştü gönlüm sana

deli deme… çözme bu halimi

bir yol aç bana

içimi köpürt ağzımdan

herkese  bağışlarda bulunuyorsun… acı tatlı

bana bir acıma yüz göster

yalvarıyorum


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar