Print Friendly and PDF

Canan… Canan


 


canıma, candan bir haber 

ateşin ta içindeyim

ümitlere kapıldım… korkulara düştüm

habersizim

körlere bakıp gizlenme gözlerimden

ümitlendir beni

cananım…dünyasında bile olmayan

ağlayıp duruyorum… bir baksana

hani bir kere şarap sunmuştun

aklımı başından almıştı

hala ayıkamadım… ne yapayım

âb-ı hayat  elinden bir katrecik

gönder de yokluktan iz kalmasın

bunca beraberlik

beni inler bir halde bıraktı

oturup bekliyorum…  giden gitti

bu habere ağlayacak biri

nerde baksana

öylesine topraklar üstüme

dilsiz-dudaksız

başımda yok sırtımda

bir kulun değil miyim

günaydın olsun elime

yazabildi sevdiğime

bir harfceyi

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar