Print Friendly and PDF

Çığlığım Rüya

 



her şeyim bir rüya

ve ben, sen değilim

bedenim, etim, kanım yok

yalnızca bir düşüncem

yalnızca bir rüya

ne tuhaf… çağlar ve yıllar boyunca

şüphe duymadan ben 

bir sen varsın

tüm o sonsuzluklar boyunca tek başına

acılarla  dolu bir hayat

hepsi güzel olabilirdi

iyiler, kötüler ve çocuklar

etrafımdakileri gördükçe

ıstırap içimde  büyüyor

bazen beni mutsuz kılsa da

umudum acıları hafifletmek değil

yüreğim…seviyorum

tek çılgınlığım ve çığlığım 

gökler titreten

tanımaya yol açan kendimi

daima sessiz… az öz konuşan

sevmek … karanlıkta bir ışığı tutmaya benzer

yoğunca… karanlık genişler amma

onunla sevgim beni var ediyor

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar