Print Friendly and PDF

Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim...Söyleyin nerde o göz nûru...Beni öldür beni yak





Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim

Yâre de âğyâre de hal-i derûnum söyledim

Âşina yok derdime ben söyledim ben dinledim

Gözlerim yollarda kaldı gelmedin çok bekledim




(Âh) Söyleyin nerde o göz nûru gönül sevgisi yâr

(Âh âh âh) Onu kimden sorayım, hangi diyâra gideyim

Nazlı âhû sizi terketti mi, ey hâtıralar

Anayım hoşça geçen günleri feryâd edeyim

 

Leylâ'mı ezelden sevdim bu yerde

Sevdâsı yâdigâr kaldı da gitti

Ten diri kalır mı rûhu gider de

Ecel gibi cânâ saldı da gitti

 

Bu bağın goncası hâra mı kaldı

Hicrânı yürekte yâra mı kaldı

Ümitsiz kalana çâre mi kaldı

Onu benden eller aldı da gitti

***



Ben esirim sana artık, beni öldür beni yak

 Ağlayan gözlerimin nurunu söndür de bırak

Sana kim yalvaracak kız , sana kim ağlayacak

Bana bir lâhzacık olsun seviyormuş gibi bak..

***

 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar