Print Friendly and PDF

Dinim

 



“Mevlana’dan”

Ey benim dinim...

Ey benim imanım...

Ey benim incilerle dolu denizim.

Ey güzel yüzünde yüzlerce merhamet nuru parlayan güzel...

Canım kapında...

Senden gelen misk kokularına...

Amber kokularına gark olmuşum.

Bedenimi gördün ya...

Cana da bak.

Mücevheri gördün ya...

Madenini seyret;

Şu eşi bulunmaz acayip imana bir bak ki

İman bile ona dalınca yolunu kaybetti… gitti.

 

Ya rabbi!

Canıma bu dilden başka bir dil ver de…

Birliğini söylerken zünnârım çözülmesin.

Her an daha da fazla gençleşsin...

Daha da fazla gizlenmedeyim kendimden;

O düzgün... o yolunda devletinin sayesinde

Daima daha da fazla güzelleşmekteyim

Bir zaman kucağına aldında

Küfür de kulum... kölem oldu...

Şu feryadıma bak…

Artık vefayı da an..

Bir kerecik olsun…

Efendim! lütfet... adalet göster...

Merhamet eyle de bu yana da

bir an bizi

 

Yeter artık;

Şu unutkanlığım olmasaydı her an...

Seni anardım da anardım.

 

Âşıklar... her çeşit belâyı

Can verirler de alırlar;

O belâ da bunu görür...

Utanır mı... utanır mı…

Aşkını gizleyemez ama

Aşkın... lâyık mı değildir bize...

Utanır mısın

Böyleyken böyle


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar