Print Friendly and PDF

Dünyada türemiş bir tane güzel...Feryâd ki feryâdıma imdâd...Hala acıyor gözlerinin yaktığı yerler


 

Aslın paktır hiç kin yoktur özünde

İnciler dizilmiş gerdana güzel

İnci mercan kemer senin aynında

Dünyada türemiş bir tane güzel

 

Aslın belli asaletin sormadım

Destur alıp divanında durmadım

Huri midir melek midir bilmedim

Dünyada türemiş bir tane güzel

***



Feryâd ki feryâdıma imdâd edecek yok

Efsûs ki gamdan beni âzâd edecek yok

Te'sir-i muhabbetle yıkılmış müteellim

Virane dili bir dahi âbâd edecek yok

Yâ Râb ne için zâr-ı Nigârı şu cihanda

Nâşâd edecek çoksa da dil-şâd edecek yok

***



Hala acıyor gözlerinin yaktığı yerler

İncitme, garibim, beni bir sözle sevindir

Aşkın bana rüyasını gösterdi o gözler

Ağlatma yazık, gözlerinin hüznünü dindir.

Bir vefasız yare düştüm

Hiç beni yadetmiyor

Badeler güller çemenler

Gönlümü şadetmiyor.

Her ne yapsam nevnihalim

Gamdan azad etmiyor

Badeler güller çemenler

Gönlümü şadetmiyor.




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar