Print Friendly and PDF

Günahıma Günahdır Üstüne Sevmek

 



yorgun kalbim dinlenemiyor

bir incinin derdine düşmüş güller durur

yalnız bir kahve telvesinde

acı su akar musluk meyhanesinde

içmeye elin dahi varmıyor

hani uçmuş beden

baktın ki hevadan bir yolculuk

bitmiş değil

vurgun yedin uslu ol

dili çıngırak kılanlar var

kurtuluş yok divane dur

iki kalp bir harimi yâr 

ölmekten başka n’emiz var

güneşin doğar erkeninden

gölgene sığınacak kadar bir yerim oldu

geceleyin ay düşmüştü üstüne

söndürme beni ört  toprakla

koptu bil kalbim yerinden

akşam karanlığında

şimdi yerden

kar beyaz ışığına sar  öp beni

gözümden akar yaş acıma

tuzundan içilmez

bu benim dünyam

kör dünyam

açamam gözümü bir gör desinler

derdim var sonu gelmedi

boyuna kurban bayramsız

kalmamış bir iman takılmamış bir nişan

ister sev  ister kız

ben imansız olduktan sonra

atsınlar ateşindir

sığındık yazılsın bir başka günahıma

günahıma günahdır üstüne sevmek

anlamaz mıyım

şöyle ucuyla bakarken

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar