Print Friendly and PDF

Hayalimden Uyandırmasınlar Beni

 

 


uykusuz sabahlar

gözlerimde hayalin

yalnızlıkla haberini bekledim

içmişliğim yok, ama sarhoşum,

acımaktan buğulanan kan çeşme gözüm

hayalini yıkamasın

 

Ay yüzlüm seni arıyorum,

var da, yoksun

bitir bu hayali, diyorum

başka başka yollardan istiyorum

Vuslattan vazgeçtik,

rüyada görseydim diyorum

her an yoldaşım, hayalin,

kokun canımda rüzgarlar estiriyor

 

başımdaki sevda karadır 

anınca, aklım  dağılmakta.

mescitte hayalin gelmişti hatırıma

iki kaşını gördüm mihrabta

uzun uzun secdeler ettim

kime ne söyleyeyim,

beni zahit anıyorlardı

 

dün gece bir rüya gördüm başımda dönüp duruyordun

hayallerim yıllar sonra çıktı

ancak tahammül kalmadı

şikâyet etmiyorum

bunu isyanda sayma,

yokluğundandır

günahsızlık davası zaten bize yakışmıyor

çok merhametliydin

uykular yetmesin

hayalimden uyandırmasınlar beni

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar