Print Friendly and PDF

Hayat Acı … Denizinde Boğulmadan

 


           

"bu bir rüya"

ay ışığında…içim bir deniz…

çöl kalbimde kumlar çarpışıyor

önüm arkası bir çınar

ilerde dizili develer kervanı

yavaş yavaş nedensiz uzaklaşıyor

 

kafam karışık… bir ses geldi… ağlama…

etkileyen ol …etkilenmeden

geriye gidersin ağladıkça

benim değil… senin olsun isteklerin …

ancak bu doğru… çok zor

              

haber verdiler…sonsuzluğa gel                       

yasak değil…  bassaydın bu sırra

saydam okunaksız giz olana…

olmazsa dokun…içinde büyük depremler

açılmaz  mühürler…kilitler…sımsıkı

 

onlar zayıftır… çiçeklere bir bak

buna rağmen güzellikler saçıyor

çıkarsa ruhunu okşayacak biri…

hayat acı … denizinde boğulmadan

yılmadan devam et…ne onlarla….ne onlarsız

Ölüm Kadar Yakın… Nefesle

hayalim var, güzel bir hayat

senin için… hep soldurmak

kendime küfürler ederken

ben mi… acılarım kıvranır

yorgunum, dilim dilim …kalbim

 

boğulurken ipimle …çizme beni…

karalama…fazlasını kim beklemiş

sevincim tutuklu

gönül kuşumu … uçur

karalar estir… sevda yelim

 

neydi bu üzen… bulunduğum kafeste

çırpınan kalbimin tiktakları

zamanla artık yarışmıyor

sustukları andan beri…

ses var… nede bir heyecan veriyor

 

sensizliğime ve unutulmuş olmak

hayatı garip yaşamak

gitmek… çok zor geldi… diyemeden

tutulan yağmur bulutlarından

akmak için ağlamak istiyorum

 

geçen günlerimi bağışla

hepsi kendime kızdığım içindi

seni tanımak istediğime

neden… bulmadığım dertlere

başımı eğdim… kaldırsan beni

 

hayatına yeniden girmek

anlamsız… olmakla beraber

söylenip… bağırmak… çağırmak

ölüm kadar yakın… nefesle

olmayacak gibi… istiyorum


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar