Print Friendly and PDF

Her gecenin sabahı bir rüyayla...Canan...Bir sevda çölünde bıraktın beni

 


Bunca kahrı bunca derdi 

Mevlam yalnız bana verdi 

Eller muradına erdi 

Gitti cananım gelmedi 


Erisin dağların karı 

Geçti ömrümün baharı 

Ecel kapımı çalmadan 

Durma gel gönlümün varı 


Takatım yok yürümeye 

Gitti cananı görmeye 

Can başladı çürümeye 

Yine cananım gelmedi 


Erisin dağların karı 

Geçti ömrümün baharı 

Ecel kapımı çalmadan 

Durma gel gönlümün varı 


Ali Baba çeker çile 

Felek vurdu bana sille 

Ömrüm geldi geçti bile 

Yine cananım gelmedi 


Erisin dağların karı 

Geçti ömrümün baharı 

Ecel kapımı çalmadan 

Durma gel gönlümün varı

***



Her gecenin sabahı bir rüyayla yalandır

Acılar gözyaşları bana senden kalandır

Ne yaşadımsa ancak… o an ki hatırandır

Acılar gözyaşları bana senden kalandır

***



Bir sevda çölünde bıraktın beni 

Kanadı kırılmış bir kuş gibiyim 

Dönüpte bakmadın bir gün halime 

Sokağa atılmış bir taş gibiyim 


O eski hayalin her an karşımda 

Gözyaşlarım çağlar her anışımda 

Ayrılık şarabı gönül tasında 

İçmeden yıkılmış sarhoş gibiyim 


Acılar çöktü bak sensiz bağrıma 

Çoktan hazan erdi gönül dağıma 

İnanma sen benim yaşadığıma 

Sen gittin gideli ölmüş gibiyim 


O eski hayalin her an karşımda 

Gözyaşlarım çağlar her anışımda 

Ayrılık şarabı eski tasında 

İçmeden yıkılmış sarhoş gibiyim





Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar