Print Friendly and PDF

İçime

 


Neylesem kâr etmedi,

Diyorum, neden ısrar eder ki,

Görmeseydim, kendinde kendini,

canım git diyeceğim.

Çeviremiyorum

Önü - sonu ne olan yoldan.

Gitme, olmuyor,

etme hiç oluyor.

Neden, anlayamıyorum.

Kahrederek kırdığı billur kalbini

tekrar tekrar  yapmak istiyorum.

Canım yanıyor.

Bu sevdandan vaz geç,

seni sen olarak istemiyorlar,

o olsun diyorum.

yazıyorum, o yazmış gibi,

İçim

sırtını dönse de, donuyorum.

-acaba

bir daha

dönüyorum.

Hani gururlu desem,

bencil hiç değil,

hiçliğin ötesinde diyorum.

Ey kader, eğer darbe vuracaksan,

Vurma.

Onun için kalbimden hastayım.

Kendine acımayan acıma

bilir mi diyemiyorum,

neden

Cevabın olmadığı bir soru mu?

cevabı da olması gerek diyorum.

İçim

illa demek için inkar etmene gerek yok,

ben çok “la”sız “illa”lar biliyorum.

Duyarmısın her gün ölüyorum,

zalimde değilsin,

Ağlıyorum, sızlıyorum.

Sırtını her şeye dönmüş kalbin

bakarken bana gitmeye çalışıyorsun.

Gitme, kabullenemiyorum.

Baksana hala boş,

burası dolmayacak diyorum.

Zorluyorsun, kalbini bir daha atmasını istemez gibi,

Yapma

Ey cananım

ben seninle gelirim, gittiğin yerlere,

Kaybolsun dediğin suya bastığın izlerinle

Umutsuz bekleyişimle

Yine de kabullenemiyorum


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar