Print Friendly and PDF

Kim Kaldı Kim Geçti

 



 

ey kehrubam hastayım

saman çöpü gibi oradan oraya savuruyorsun

peşindeki tozlara rakip gelirken

kollarım kanatlarım kırık acılar içinde kıvranıyorum

az mı kulluk ettin diyorsun

benim vücudum yanında… gönlümde hasta

şarap sun

kafam yerinde durmasın

sonra aklın yerinde diye benden kulluk istersin

bu hastalıktan ölürüm dedim ama

İsa nefesli imdadıma yetişti

aslında gamı, özlemi, hasreti beni ayakta tutuyor

başka

herşey benden beni alıyor

ondan bana küçük bir haber geldi mi

dünyalar benim aslında

hastayken tanrı misafir gelirmiş

o vakit ben sızlanırken…bana hayran baktı

baktım ki benim… eşim mi suretim mi

ben miyim… neyim

yoksa o ben mi

sevgili benim halime acımıyor musun …yoksa taş yürekli misin

habersizmiş gibi mi davranıyorsun

ağlamam da hoşuna gidiyor

sesi ney gibi çıksın

yanık yanık diye

beni anlama zamanın gelmeliydi

yoruldum

belki de bu ayrılık benim hasatlığım sebebi değil

hayat veren şifa kaynağım

çok geçmedi

ama geçen tövbe ettim

başımı dizinde hayalen uykuya verdim

can çıkar …artık bedenim tükendi dedim

gözlerimi kapattım bir daha açamam diyerek

bu yorgun halimle kendimi kaybetmişim

sonra ne oldu… baktım gözlerim

açılmış başımı okşuyordun

dünyada mıyım yoksa derken

bana tebessüm ettin

böylesine razı değilim dedin…

hasta olan benim benimle beraber ol

kaç gönül kaldı ki

aşık mı var sanıyorsun… hepsi bedeni

onlardan uzağım… bulaşık kirliler

âşıklar hüzünlü olur

onlardan uzak olmanı istedim

yine de iddia edenler seni takip edecekler

dermanım

benden sana dönüp dursun

sen yoksun

olmuşuz beraber bilmeseler ne gerekir

bilselerde…yok yok bilmesinler

seni bırakmadığım için

bazen  çok seviyorum bu hasta oluşuna …üzülme

kaplayınca her taraf sarsılıyor

onun için hoş gör

yol bu geçitlerden geçmektedir

ancak kim kaldı kim geçti… belli değil


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar