Print Friendly and PDF

Küfrüm De İmanım Da

 




ah yazık…

tek başına

bir denizde yapayalnız… kaybolmuş

uykular haram

hatır için uyur mu… tutar ağrı başını

bir ad kaldı

bütün benliği sarsan

gelince akla… zerreleri kan tutar

kaç kere akıl gitti…

gitti baştan

geri geldi de…

bilmem ki bu işin sonu nereye varacak

 

ne sözler söylendi

onca harfin cezminde

sessiz kuyularda düşe kaldı

nemi var

noktalar …..

anlar mı… vefalı yâr

herkesin bir sevdiği

der ki… bütün sözler birer kuru lâf

yekpare olmaz ilaç

bir yanına gül

ben mi…tek başına

şu aleme gelişim kimin yüzünden

üzüntülerimi görmezden gelir

ben kapı kullarından değil miyim

bu vefasızlık ve cimrilik

ateş buzlandı… su serap

haydi ben susayım

bütün günahları da ben işledim

sabredeyim

ama yüz çevirme benden

ey canı cihan

başımda seni dilemek sevdası

sensin küfrüm de imanım da

iste dinimden de dönerim



İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar