Print Friendly and PDF

Kul

 


Seneler geçti,

Çok ilimler gördüm.

Biraz okudum. Biraz baktım.

Biraz da işittim.

Felsefesini de yaptım.

Buldum…buldum…..

Gördüm. Gördüm de dedim.

Çok zaman hakikatteyim desem de,

Hep taklitte gezdim.

Öyle ya bazen tanrıyım demişim.

Zaten düpedüz yalan.

Kul oldum desem de;

Onu da beceremedim.

Ey Efendim,

Ben niye kulluğu bilemedim.

Kulluk ikilik dediler.

Hayır.

Kul olmak ikilik değildir.

Kimi kiminle kıyaslıyorsun.

Her şey O,

Her şey O’nundur.

Ah….

Efendim

Sen olmasaydın, Sen olmasaydın……

Sen kul olduğuna hemen

İman ederken

Bunu öğrenmek için

Bizler neden seneler kaybettik

İsmail,

Kul ol da,

Artık her şey bitsin.


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar