Print Friendly and PDF

Küp İçindekini Sızdırır

 


“Köpekler, ancak havlar.”

Bir ateist kardeşim bana geldi, dedi ki,

“Benim Müslüman olma nedenim, Müslümanlar değil, b.. sıçan okumuş mektepli  yazarlarının Hz. Muhammed’e çirkin iftiraları oldu. Dedim ki, bir insanın milyonlarca seveni varken, bu kadar iftira ediliyorsa bir yerde yanlış olmalı. Bütün insanlar deli bunlar mı akıllı? Olabilir, hatasız insan yoktur. Fakat çirkinleşmeleri beni tiksindirdi. Sataşmaya çalışırken kendi çirkinliklerini kusuyorlardı. Bu insanlara teşekkür etmem gerekiyor, İslâm dinine girme vesilem oldular.”

Eskiden dine karşı akıl almaz iftiralar ediyorlar diye bu bahsedilen kişiler hakkında nefretim kabarır ve çok üzülürdüm. Sonra anladım ki, onların bu saldırıları dini zayıflatmıyor, dine kuvvet kazandırıyorlarmış. Allah Teâlâ çirkin insanlar ile dine yardım ediyormuş. Onların dara sıkışmış akılları kör kuyularında boğulurken, mutsuz oluşları değil mi ki azgınlıkları günden güne artıp kendilerini de rahatsız etmektedir. Çünkü kuyulara inmek kolay, fakat çıkış çok zordur. Dışarıdan bir ip uzatan lazımdır. Maalesef taraftarları tarafından hiçbir vakit uzatılmamıştır. Şeytan dahi “ben senden beriyim” demektedir. Onlar, Dante’nin hayali cehenneminde kurdukları tuzakları içinde boğuşurlarken çıkışlarını sağlayacak yardımcıları olmayacaktır.

Yapılan her yanlış hareket, doğruyu incitmediğine göre, getirisi yanlışa, bir yanlış ilavesi ile onu daha çirkinleştirici olmaktadır.

Ey sataşanlar, sizlerin sataşmasından memnun olduğumuzu bir daha belirtmeliyiz ki, bu hareketleriniz ile İslam yücelirken, sizlerin hezimete doğru yol aldığınızı görebilmekteyiz. Hz. Rasûlu'llâh salla’llâhu aleyhi ve sellem Efendimize karşı yıllardır yaptığınız çirkin iftiralar onu sevenlerini artırmaktan başka bir şey husule getirmedi. Siz devam edebilirsiniz. Daha fazla yapınız ki, bu sizin zayıfladığınızın işareti olduğunu bilelim. Sayenizde zayıf Müslümanlığımız daha kavi olsun.

Ey kuyusunda yalnız kalanlar, küp içindekini sızdırır, bilmiyor musunuz? Çirkinden çirkin sözler çıkar. Karanlığınız bizi değil sizi rahatsız edecektir.

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar