Print Friendly and PDF

Küstürmek İçin Çok Uğraştın

 


Seven kim, sevilen kim?

Her istediğin sende,

Sende sendesin,

 

Dedin, dedin de…

çok naz ettin,

 

Büyüklük küçüklük  nerde kaldı,

geçen eyyamı bir çırpıda silelim.

Neydi o nâmeler, verilen vaatler.

 

Gidiyorum, desem ne olur?

Duyar mısın?

     ....kim duyar seni?

ağlayana bu kadar acıyorsan

......gülüp dursam duyar mı beni?

Böyle olmamalıydı.

Fakat oldu

Büyüksün.

Elimi kolumu bağlayıp  kuyulara attın.

 

Merdivensizim.

 

Çıkaranım olur mu?

Dedim.

bekledim.

Sende dahi gelmedin.

 

Vefasızlıkta bir tanesin.

Hani derdin kapım açık

Açık kapını hiç görmedim

Bitmem içinmiydi bütün bunlar

neden uğraştırdın?

 

Dön…

demeni beklemem

Giderim.

  Olsun…

Büyüksünde

Küstürmek için bence çok uğraştın

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar