Print Friendly and PDF

Sana İmanım

 



geleceğini biliyordum

dönüşünse çok güzel oldu

küçük ayrılık… bir hicran

ya gelmezse…korkular sarıyordum

uykularım düşüncem… peşinden gitmişti

onları da kaybedersem

peşin peşin

kuytu köşemde sessiz sessiz beklerken

başıma bir ah düşsün ister miydim

kaçıncı günü zorlukla hâle koydum

şükür… geldi dediler…ne çok sevindim

yıllar geçmiş gibi…gitmeni de hiç istememiştim

ilâhi yoldaşım…

hoş geldin…

ayağımı yere diredim

yine de başım dönüp duruyor

halimden utanır

gelişini kutlamak için çığlıklar attım

karanlıklar ışıklar aydın

özerlikten önce atayım kendimi ateşe

nazar değmesin sana

gittiğini…nerden geldiğini… bilmiyor muyum

tanrı  haremi

bizde ne var ki… bir can… o da toprağa karışan

ilâhi güzelim

gidişin, gelişin senin yurduna da olsa

gönlümü kararsız bırakma

bu cihana gelmekten maksadım

sana imanım

yüzünden değil mi


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar