Print Friendly and PDF

Seni Sevmek istiyorum

 

 



أيقنت أن الله يجبر خاطري * * * لما بكيت و لم أجد إلّاهُ

 

‏ناديت والمحراب يحضن أدمعي * * * اللهُ يا اللهُ يا اللهُ

 

‏إن لم تكن قربي و ترحم خافقي * * * لي سواك يغيثني رباهُ

 

‏هذي دموع التوب أذرف حرّها * * * و رضيت ربي  كيف لا أرضاه

 

‏ و الله يُهديني خصوص معيةٍ * * * وا لهفتي لله وا شوقاهُ

 

و مضيت أذكر خالقي شوقا لهُ * * * أوّاه من شوقي له أوّاهُ

 

و الله يعلم من يحب لقاءهُ * * * فأحبه و أحب أن ألقاهُ

 

لما سجدت و قلت ما في خاطري * * * أحسست سبحان العليّ عُلاه

 

سأعيش عمري في ثبات دائمٍ * * * يا رب هيء للفؤاد هداهُ

 

هبني الرسوخ و كن معي وتولني * * * عبد تولاه الرحيم كفاهُ

 

سأظل أبكي عند بابك خالقي * * * فاقبل من العبد الفقير بكاهُ

 

و يظل محرابي يعانق أدمعي * * * اللهُ يا الله يا اللهُ

 

 

Allah'ın aklımı zorladığını fark ettim * * * Ağladığım ve onu bulamadığımda

Nidalarım ve mihrap, gözyaşlarımı kucaklıyor * * * Allah, Ey Allah, Ey Allah

Yanımda değilsin gibi ama  bana merhamet edersin, * * * Senden başka sahibim yok

Bu gözümden dökülen tövbe gözyaşları özgür * * *   Rabbim’den razıyım…O razı olmaz mı

Allahım  bana özel kılavuzluk ediyor…  aslında* *  *  O'na olan hediyem... özlemim

Yaratıcımın da özlediğini düşünüyorum * * *

Allah kendine kavuşmak isteyeni de sever ve bilir * * * Sevgiyi ve teslim olanı sever

Ben secde ettiğimde ve aklımda ne olduğunu söylediğimde * * * Subhan al – Aliyyil U’la  zikrini سبحان العليّ عُلاه

Hayatımı artık kalıcı bir kararlılıkla yaşayacağım * * * Ey Rabbim…Sana saygılı bir kalp

 

Bana dizginlerini verdiğin,kendinle renklendirdiğin * * * Ben senin kölenim  Rahmetin kafi bana

Kapında sürekli ağlayacağım, Yaratanım. * * * Zavallı kölenim… ağlamamı sustursa da…

Sevgilim! hala gözyaşlarım beni kucaklıyor * * * Allahım, Ey Allahm, Ey Allahım

(Tercüme mefhuma uygun)

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar