Print Friendly and PDF

Sormuş Canım İçime

 


 


“bırakır mısın”

kim kime diyebilsin

ey gülüm… sevgilim 

bendekilerden daha yakınsa

ateşi kalmadan küller bile

beni mi…bırakmaz

kendini terk eder mi

 

deseler  

şöyle böyle…o

diyerek mi seçildik ve sevildik

onlarla olsa  olmasa

senden uzağa

 

seni sen olarak sevdim

ilk defa benim sendim

hiç bir iyilik görülmeden

sorsana

bırakır mısın beni…önce düşünen

ve bana kendini

fenada ender feda eden biri

 

o da sen

bırakmak değil

al canımın değersizliği… dök kanımı

diyen  daha fazla sevemez

benim  gibi

 

seviyorum

söylenmiştim

olur ya bir aksilik

güllerin en güzeli

kırılmamalıyız

dikeninden yeşilinden

gözü kalmamalı

gerçek sevgiliyi…bulanın

“beni bırakma” hayır

beni  sensiz bırakma

biz olalım

evrende duysun 

yakini olan melekesi

 

bulduğum için değil..buldurduğun

sonsuz minnetle ezel ve ebedi

bir tanemsin

çiçeklerden daha gerçeksin


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar