Print Friendly and PDF

Söylenemez Haldeyim

 



canım sevgilim

çok özledim

ne çok istedim ayağının tozu olmayı

dediklerini birde ben bilebilseydim

yahut çok azına kavuşsam

sevincimden bir kelimesini değil senden

alemden saklamazdım.

O’ndan başka bir ışığın olmadığı yerde gölge nasıl olabilirim

kendin için canımı istiyorsan söyle versinler

al benden

kaç defa teklif ettim

önceden verdim ve ölecektim de…

ama sen vazgeçtin..değersiz mi buldun

yoksa acıdın mı anlayamadım

şimdi tekrar mi istiyorsan… buyur senin olsun

bende varlık adına bir nesne bırakmadın ki…

kaç defa söyledim…

senin kadar olamam ki…

ne söyleyeyim ne vereyim

yapacak bir şeyim kalmadı

zar zor yaşıyorum

keşke ben senin ayaklarına değen toprakların şerefine kavuşsaydım da

deli divane dolaşsaydım

bir anlasalar beni

sen benim her şeyimsin

daha ne istiyorsun…

kucağına gelip sığındığım da beni sevdin ya..

beni öptün ve saatlerce sevdin

sonra seni içime çekip kokladım…

eritip katreden küçük ettim ya…

ama ben şimdi bir yok kelimesi kadar

kendime dahi söylenemez haldeyim

kime ne söyleyeyim

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar