Print Friendly and PDF

Susma

 


canıma sus demeyin

kendimden bile bezdim

yumdum gözlerimi

mezarıma girdim desem yeridir

gönlüm… iki gözüm 

bir an olsun… ondan başkasını göremedim

dünya… cennet mi…elim yüzüme

gözlerim kör

dayanamam… o çok güzeldir

yanar gözlerim

kalbim pergel mahpus noktalar arasında

galiba hastayım … kem göz mü değdi

onu seyrettim…onu gördüm

ne güzellik böyle

insan değilse… tanrım nerede

bütün dünya acı…bir tatlı  o

yüzlerce göz varda…bir bir

onu arıyorum

gönlüme gömdüğüm her düşüncemin

bir çaresi var… söylemek yolu

susturmuyor  ki susayım…gönlüm

beni mazur gör… aklım buğulandı

her zaman olduğu gibi

yanındayken yabani oldum

yüzlerce düğümüm var… çözeni yok

inadına gölgesiyim diyorum 

aramıza güneş giriyor

dua zamanı  onu çağırırım

şu dünya seslerle dolu

o’ysa susma dünyâsında

ben  kaldım… düşler yanıma 

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar