Print Friendly and PDF

Susuzluk

 


“Suyun içindeyiz, fakat içecek suyumuz yok.”

-İçsene…suyun deniz gibi;

“Susuzluğumu artırıyor.”

-Ne?

-Suyum deniz, deniz gibi, fakat hakikati var,

-Ya…

“Deniz suyunu, içme suyu gibi görürsen, tabi ki  susuzluğunu da artırır, seni de boğar.”

“Ben”  “Sen”  “O”

Geldiğim gittiğim yer

Ayrılmak ve  yalnızlık..

Bir yanıp, bir sönüyor,

Aydınlandığım ışık

**

Korkularım var,

alacak kimsesi yok.

Uzun ince yol

köprüsü geniş… geçilecek..

Takat kalmadı deme

Vaz geçilmesi de yok.

**

Beni benden şaşkın kılan

“Ben”  “sen”  “o”

Demek değil mi?

Dayandığım şeyler…

Hepsi bir var, bir de yok.

**

Allah’m!

Seni severim.

Efendimi

daha fazla.

**

Efendim

Gerçekten

Seni, Sen olarak bildi.

Ben de O’nunla

**

Ey sevgili!

Yolumu aydınlatansın

Bir O var,  bir de Sen

O’na bağışlarsın

Beni


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar