Print Friendly and PDF

Sızanım

 




"Onlar sabah akşam Tanrıyı zikrederler".

 

güzellik bir… her zamanki gibi

ancak seninle

mutlu olmak yerden göğe kadar

çok anıma ayrılık işaretleri

gelen korkularıma göğüs gere gere

yolunu gözlüyorum.

kördüğüm gibi...ölüm kesene

haram uykular... geceler gündüzler, ayrılıklı

böyleyse eğer… bilindik ayrılıklar, bilmediklerim

bitsin mumlarıma

tırnağının ucunu bile görmek

gün sayısını unutturuyorsa

zindanda kalana ışık gibi müjde sızan

kurtuluş, acının ciğerine tuz dökmek

kanayan bir yaraya toprak...yar elinden 

yarsız yârim… söz vermek

içime sabır çiçekleri…kuru kuyuya ip bile yok

gözyaşıyla dolsun

yükselmek için hep ağlıyorum

duyuyor mu bilmem.

belki...bir hastam var

hatırına gelir mi

çok uzaklarda  bekliyor

gel deseydi

dün bir yıl oldu, yarın bir ömür

bugünse hasretinden nefessiz

olacak...olacaktı..

olmasın..

ah, çok zor geldi bu günler bana.

ayrılık kadar

ne yaparım bildiğim halde, birde bilmeseydim

seviyorum sonsuza kadar

imanım için

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar