Print Friendly and PDF

Vs. İşleri

 


"kendimizde olmayanı var gibi gösterdik"

"bu oldu"

"var olanı ya gösterseydik"

"ne…"

benim işlerim…ne

var ki… günah işlerim

bir gece küp dibinde…

ya da çene üstüne düşerim

hangisidir… vs. işlerim

boy boy günahtır…  yükselenlerim…

meyhaneden bugün kovdular…

dünyada olmayacak belli

ötekisinde ne işlerim

sayfalar dolusu sözlerim vardı

vakti heder oldu…kalbe işlerim.

bilenlere tamam… dediğim yok benim

bilmeyenlere… köz… göz yaşım gelir işlerim.

duymadığım… bilmediğim çoktur

hasret  batmış rüzgarlarına

çamur gibi gergef işlerim

şarabı aramayın…kırık kalbimde… saklıyordum

şimdi döküldü…nasıl olsun

gülsuyundan içişlerim

atın beni …yollara …süpürgesiz

ağlayanı yok…

kendi kendimi içişlerim

gülümseme…  derim,

kan damlayan ciğerimi…

köpeklere verin

benimdir köpeklerim …

üstüme dert yıkıldı

yurdum köpekler…

istemedim amma

nerden neden esti bu rüzgar…derim

keşke demeyin

gelmeseydin …önceden… 

sonradan da…

şimdi sen kal… ben gidenim

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar