Print Friendly and PDF

Yoksun

 


yıla benzedi kaç günüm… yoksun

gündüzü unuttum geceler zifir

beden zemheri ışığım da kalmadı

tat - tuz mu…işkenceler içindeyim

gönlümü alan kimim kimseciğim yoksun

yanan mumuma… balını buldun demiştim

bedenim yıkık…viranem baykuşa kaldı

dil-tengim teselliye mahkum

uykusuzum

…ah

o ne, dudağımı ısırmışım

hiçbir işte başa çıkmadım

gamdan kederliyim

yoksunla yaşamak hoşuma gitmiyor

altın, gümüş…cennet cehennem

yetimim…dermanım

gamlar içindeyim

hiç beklemiyordum

ayrılık günlerinin bu denli acı geleceğini

bir tesellim vardı

belki bir haber gelir…diye

o ne…

geldi…

 

biliyor musun

seninle kendimi bulmuştum

iyiliğim…kaç gündür peşinden gitti

yoksunluk…ölmekten  öte…

bir haber geldi

her şey olabilir…şimdi

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar