Print Friendly and PDF

Yorulmam

 



Aşkımı yazmaktan yorulmam 

Mevsimler gelecek günler geçecek

Sonbahar ve ilkbahar yağmuru yağacak

Yazın sıcağında kışın soğuğunda

Cılız yaprakların çekti acılar dolacak

Hayatımın sonu ne olursa olsun, 

Zamanın  kargaşasını soluyacağım

Keşke burada olsaydı diye özleyeceğim

Belki yüreğin benim için yanacak

Gözlerimden pınarlar akacak

Pişmanlık  huzursuzluk   duymayacağım

Hep bir umutla aşkımı sana yazacağım

Arada bir  soğuduğuna sustuğuma bakma

Onlar belki seni en çok düşündüğüm 

Anlar

Ben seninim, sen benim hayatımsın 

Aşkın benim için her an kor alev misali

Uyandığım günde uyuduğum gecede

Dünyada yaşadığım her yerde

Yanımda olduğun olmadığın her yerde

Her zaman kalbim sana asılı kalacak

Sen benim aşkım ve ruhumun sesi

Senden başka kimse beni

Ne  sevebilecek ve ne de ben seveceğim

Yorulmuş bu kalbim seninle susacak

Sana yazmaktan yorulmam... 

Çocukça duygularımdan vaz geçmem

Beklemekten beraberliğimizi umut etmekten

Varlığımı da unutacak kadar  yorulmam

Sen benim sonsuzumsun

İlk ve son aşkımsın


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar