Print Friendly and PDF

BANA GERİ GETİR OLUR MU?

 


Yaşlandık bak. Gözlerin eskisi kadar ışıldamıyor. Yaşın geçiyor, her gün biraz daha yaklaşıyorsun ölüme. Ne yaptın sahi bugün kendin için ya da Allah rızası için? Sustun kaldın.. Neden bu susuşların ölüm çığlığı gibi içimi acıtıyor. Bende bilmiyorum ki. Henüz gençliğimin baharındaydım sanıyordum. Sahi öyle mi? Sende bu söylediklerime inanmıyorsun değil mi? Baksana gözlerime be azizim. Söyle ne kadar kaldı ölmeme? Sende bilmiyorsun ki. Bilinmeze gidiyoruz işte. Zaman, onu da durduramıyoruz. Her saniye her dakika akıp gidiyor. Ya yaşlanmak istemiyorsam o zaman ne olacak? Oda bir meçhul değil mi? Neler söyler oldum dilimden dökülenler ne kadar acıtıcı. Ama söyle bana en son ne zaman çocuk oldun? Benim bisikletim bile olmadı. Hiç uçurtma uçurtmadım ben. Ekmek almaya sekiz yaşımdan sonra gittim. Ben betonlar içinde çürüdüm. Ve sen şimdi kalkmış bana neler söylüyorsun. Ben istemiyorum yaşlanmayalım olmaz mı? Bir kez daha maviliğim solsun istemiyorum. Hastalıklar boy göstersin istemiyorum ben. Ama elde değil işte. Hep bir çıkmaz. Belki bir sabah kalktığımda beş yaşında olurum ha? Belki babam o zaman bana sarılır. Babam bana en son ne zaman sarıldı onu dahi bilmiyorum. Geriye götür beni. Hiç gelmeyeyim şuan ki olduğum yere. Ellerini yüzüne götürme ne olur dünden kalan tüm kötülüklerin çehrende kalacak. Ben masumiyetimle kalan çocukluğumu istiyorum. Bana geri getir olur mu?

Yazan: Bilenhanım

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar