Print Friendly and PDF

BABAMIN BAŞKA MASALLARI

 



Bana bir masal anlat baba. İçinde ne savaş olsun, nede gözyaşı. Kimse terörden bahsetmesin. Ya da ölüm denen yokluk olmasın olur mu?

 Ben inanmak istiyorum, bir gün her şeyin düzeleceğine. Çiçekler elbet bir gün açacak, hiçbir anne göz yaşı dökmeyecek. Herkesin gerçekten insan olduğu bir dünya olacak değil mi?

 Umutlarımı yitirmek istemiyorum baba ben. Eğer şimdi vazgeçersem bir daha olmayacak. Zaten hayat bir sıfır önde benden. Bedenim bunu kaldırmaz ki?!

Neyleyim  olan bunca geçici şeyi. Sahi bunlar mutluluk verecekti de ben mi inanmadım?

 Bilmiyorum ama bir gün daha gözlerim yaşla dolsun istemiyorum ben. İsyan değil elbet bu dediklerim sadece bir istek Allah’tan. Belki baba sen benim için aracı olursun kim bilir?

 Masallarla uyutulan bir devirde sen sadece gerçeğin masalını anlat baba bana. Hırsızlar olmasın herkes adaleti bilsin istiyorum. Belki duyar bir çocuk daha senin anlattığın masalı baba kim bilebilir ki?

 Öyle çok uyumak istiyorum ki baba. Öyle çok yoruldum ki. Hayat denen yol ne kadar uzun gitmekle bitmiyor. Ben henüz yolun başındayım hayallerimle bekliyorum ama sen yine de bir masal anlat baba. Her şeye rağmen olmaz mı?

 En azından küçük bir zaman diliminde mutlu kılayım bedenimde taşıdığım şu kalbimi. Ses ver baba orda mısın?

 Yerin rahat mı?

 Annem söylemişti cennet sahiden çok mu güzel?

 Çok erken oldu gidişin ama sen benimle birliktesin değil mi baba?

 İşte tam burada sol yanımda. Ben yine gelirim babacığım. Bu sefer sana papatyalar getireceğim hani geçen gün anlattığın masaldaki prensesin tacındaki çiçeklerden. Babacım, bir dahakine hangi masalı anlatacaksın?

blngul

 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar