Print Friendly and PDF

Gecemiz

 

 

Dün gece uzanmış seni düşünürken

Geçte olsa geldin, sarıldık hasretle

Güneş gibi yaktık bedenimizi

Göğsüme değdikçe yumuşak tenin

Kalbimizle seviştik

Çıplaklığımızı ellerimizle okşadık

Saatlerce ateşli öpüşlerle dudaklarımızı kanattık

Ve sarmaş dolaş bağlandık

Dünya…umurumuzda nasıl olsun ki

Kavuştuk ya ikimiz 

Aşkımız içimizde kaynarken… geceler harika

Bitmesin dediğim unutamadığım gecelerimden biriydi

Hatırlasana ilk sırtının kavsine

Sarıldığım andan beri

Taparcasına seviyorum seni

Bana izin verdiğin ilk cesaretimdi

Sınır tanımayı unutturdun

Dünde yaşadığımız hatıra

Tekrarlattı eski günleri

Zamansız dünyaların hayalcisiyim

Göğsüm birkaç gündür sensizlikten ağrıyordu

Bedenim sızlıyor

Acılar bana meydan okuyor olsa da

Beklemiştim sabırla seni

Ey fırsat günleri

Elde iken tuttuğun dünya güzelini

Sakın bırakma

Kader buluşağımızı çok vaadetmiyor ama

Yaptıklarımız yapacaklarımız

Tek bildiğim  beklemek 

Yahut ölmemiz gerektiği

 

Sevdim…

Seni sen  yapan ne varsa

Dudaklarında ki tebessüm

İlk ve son aşkımın işareti

Kurduğum hayalin

Dudağıma şarkılar dizdiğim

Başka söz etmeyi sevemiyorum

Bana göre değil artık

Yeniden daha yeni…sana bağlanıp kalmak

Dökeceğim tek gözyaşım

Sen oldun ciğerim

Geçen yıllarımı anımsadım da

O zamanda kalbimdeydin

Sendin benim gizli mücevherim

Ah ne eşsiz biriydin

Benimdin, bana aittin

Ne var ki cesaretsizliğimdi

Bitiriyordu beni derdim

Üstüme doğdun gün ışığım

Yağmur gibi  üstüme dökülüverdin

İçime içten serinliksin

Al beni götür buralardan bilinmeze

Deli rüzgârlarınla savur

Dağıt beni

 

Yorgunluğun olduğu gecelerde

Sana daha çok gelesim geliyor

Baygınlığında yüzmek

Daha çok sarhoş ediyor beni

Gerginliğin kesilmiş uçmuşken hayal deryana

Düşüncelerden ayrı

Yalnızca yalnız sen olduğun anlar

Ve tek derdimiz ikimizin derdi

Sarılmak…sevişmek

Kat kat artıyor zevkin

Saçlarını okşarken kendime sarıyorum

Sıksın da boğsun diye beni

Nefesimi tutuyorum

Ölmüş gibi daha çok bekliyorum içinde

Yüzüne bakarken o baygın

Kahverengi gözlerini

Süzüyor…daha çok sarılıyorum

Bırakma bırakma

Daha fazla derken 

Sen ve ben zamanı yok edelim

Değil mi saatler dursun

Sönsün yıllanmış hasretin izleri

Ve sakince iniltilerimizin susmasını beklemek

Ne güzel saadetmiş

Unutturdun ya bana herşeyi

Sıktıkça daha sık, ısır…

Acısını içten içe içime dağıt

Sevişen çıplaklığımız doysun  

Dudaklarımız unutmasın bu anın tadını

Arzumuz küllenmesin ateşe dönsün

Bir dahası olmayacak kadar

Hırsla tekrar tekrar bitelim

Ancak noktalar anlar

Ve anlatsınlar bizi…



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar