Print Friendly and PDF

Gece Bir Taraftan Yırtılırken

 


 

Sevgili Helalim…Yoldaşım

Işığım…Kıymetlim.

Seni çok olan bir sevgiyle özlüyorum. Gecelerim dört duvar gibi kapandığında, içine çekildiğim köşemde, hüzün otağını bana zorla kuruyor. Ancak sende rüzgar gibi sızıyorsun, resmen dahi göremesem de, ciğerlerimde soluduğumu hissediyorum.

Sabah doğan güneşimin aydınlığında seni bulacağım umudumla, içimin yangınıyla kuruluğuma yağan yağmur oluyorsun.

Yıllardır arayıpta bulduğum oluşunu düşününce, değerine binlerce kez daha fazla itibar ediyorum.

Şimdi bir türlü ele geçmeyecek kadar uzaklardasın. Bende buralardayım…

Şu an kalbimde yağmurlar yağarken, kimler nasıl haberli ki, melekler bile bilmez haldeler.

İçimden büyük parçalar koparken, bu düştüğüm halimi kime ne şikayet edeyim.

Olmadığından derdimi ancak sana yazıyorum.

Gizli hazinem…

Hayallerim bazen rengini kaybettiğinde, körleşen duygularım, siyahlaşmış gönlüme aydınlığım…

Sen çöl kalan gönlümün saklı cansuyu….

Çaresizliklerimin ilacı…kederli ruhumun gülümsediği tek yer.

Dualarımda ağladığım, inlediğim mabedim.

Gönlü pırlantam, asil yüreklim.

Yüküm ağırdı ama sayende topladım kendimi, şimdi güzelliğinde kaybolmak zamanıydı.

Gece ne kadar karanlığa kaybolur ki…İkimizin hasreti içinde kaybolmuşum.. o kadar birbirine karıştı ki…

Geceleri uyuyamazlığıma neden, senin can be can beni sarışın.

Birde karanlık yürümüş zifirliğinde, dal budak sarmış ruhlarımız bir düşününce…

Şimdi böyle seven iki sevda kumrusu, sevişmez mi?

Biz hiç bir şartta ve ortamda ayrılamayız ki…

Ancak bazı gecelerin bir kenarından açılan yarıktan, iç yakan buruk ses, içime bilinmezliğin acısını düşürüyor. Bu inleyişler bana sancı oluyor birden… içim kat kat kıvrılıyor, nereden çıktı bu mani diyorum. Sonra bakıyorum ki üzüldüğüm gibi değilmiş, bana yüzünü göstermek isteyip, gözlerini bana çevirmişsin. Ağlayan sensin. Unutkan değilim ama bu çok oluyor.

Ah neden üzülüyorsun, ben zaten dayanamaz bir haldeyim.

Çektiğim bunca şansızlığa rağmen, bir gün bu kötü günler vefat edecek…

Eğer ikimiz için kuraklık olacaksa ben yağmurlar gibi ağlarım, her taraf yeşerir inan.

Üzülmemelisin!

Seni sevmek o kadar tatlı bir olay ki…yani diyecek sözler yok aslında.

Bak…dışarıdan her şey yolunda gibi görünse de, öyle karışıktı ki iç dünyam, tüm duvarlarımı yıkıp hislerimi, seninle yeniden inşaa ettim. İçimin buzlarını seninle erittim.

Ben senden önce aşkın bilinmez zevkinini yaşayamadım…sen gelince farkettim. İç dünyamın gerçek yüzünü dahi…

Aslında bu sevgimiz ilahi olmasa kısa dönemde biterdi. İnan buna ruhlarımız arasında olunca kesilmeyecektir.

Kendime söyleniyorum sürekli…önceden duyduklarım bildiklerim çok şey yapmacıkmış. Bunu insanlar anlamıyorlar. Onların bildikleri birer kopya düşünceler. Ama ben her geçen gün değişe değişe sana karşı bütün hislerimi öğrendim.

Aynı acıyı çekiyoruz. Bunlar sevmenin son noktası.

Sonra o kadar uzaklaşmıştım ki herşeyden. Sen, beni sürekli hayata çektin, bağlayıcı tek sebep gibi.

Sen benim canımın sıkkınlığı hissedebiliyorsun. Bazen ben sen üzülürsün diye saklamaya çalışsam da olmuyor…çabuk dökülüyorum. Elinde olmadan sen biliyorsun.

Kalp bağı bu… Tekleşme… Bir kalp olma

En azından ikimiz için dua edersin, diye açıkça yazıyorum. Şu halimizde elimizden gelen sadece bu…değil mi?

Rabbim bizi ayırmaz. Bizim birbirimize olan bu bağımızı biz isteseydik çoktan parçalanırdı. Rabbim istediğinden ki, ve hoşuna gidiyor, bence. Sevsinler birbirlerini der gibi düşünüyorum.

Gönlümün ışığı…

Yazılacak ne çok şey bulunurmuş sevdiğine insanın… yaşadıkça açığa çıkan bir duygu seli varmış. O seni ister istemez yönlendiriyor. Aslında bunda çok irade yok.

Biliyorum ki her şey bütün dertler ve kederler ikimizde denizimiz de kaybolacak…

Umudum seninle olduktan sonra bu ayrılık günlerinde de sen benimlesin ve beni düşünüyorsun ya…uzak ve yakınlık için gam eder miyim?

Tatlım…Helalim.

Sen varlığıma can olan cevherim özüm…

Rabbim sana her zaman hayatın tüm güzellik ve kolaylıklarını önüne sersin.

Senin asaletin karşısında diller bağlansın.

Sana karşı insanların saygıları ve sevgileri günden güne artsın çoğalsın. Çevrende kıymetini bilemeyenler silinsin gitsin…

Kimseler seni kırmasın, kıramasın da…huzurun sağlığın ve mutluluğun hiç eksilmesin…inşaallah.

Evlatlarımız ve etrafımız incitmekten üzmekten ölesiye çekinsin ve kıymetini kat kat gönüllerinde hissetsinler…amin

Canım öpüyorum seni…

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar