Print Friendly and PDF

Ey Tatlım

 




Ey tatlım…

Büyüleyicim...şefkatlim

Gülüşüm...duygularımda umut 

 

Ne zaman ki…seni düşününce

Kalbime hançer gibi saplanan

Yalnızlık ve çaresizlik

Gerçeği üstüme geliyor


Yokluğun da çok acı veriyor

Çaresizce gözlerimi kapatıyor

Hayallerimden yardım istiyorum


Yanımda hissedince

Şefkatle bana üzülme demeni 

İster istemez...bekliyorum


Sana tapmaz mıyım

Bana tatlılık sunduğunda

Kaya gibi sessiz kalmış kalbim

Atışlarıyla beni senden uzak tutan

Zincirleri kırıp

Gözyaşlarımı döktürüyor


Sensiz geçirdiğim saatleri

Hatırlamak pişmanlık olsa da

Rahatlatma nedenim

Sonuçta unutmamışım 

Her şeye rağmen 

Seni sarmaşıklar sarılmış bir ağacın

Yakınlığında...bağlanmış gibi olduğumdan

Acılar içinde

Korkudan değil…ama

Yüreğim seni anmak için atıyorda  

Beni çok uzakta bırakma 

Bırakma diyorum


Sessizlik yalnızlık

Hıçkırıklar ve iç çekmelerim

Seninle bitmez

Bunların hepsi sadece

Bana senin varlığın nedeni

Aşkına yalvarmaktaysam

Ne yapacak ki çaresiz...

Seni çok seviyor



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar