Print Friendly and PDF

Lili








Lili  
Şu sahte yaşamından sıyrıl bir daha  
Ne olursun, bırak tüm alışkanlıklarını  
Göreceksin, yaşanıyor ihtiyaç olmadan yardıma  
Pek çoğu var öğreneceğin dahası  
İleriye atacağın her adımda  
Karşına çıkacak her sorunda  
Ben olacağım senin yanında 
Ortasından geçeceğin her sokakta  
Evvelinde bulunmadığın mekânlarda  
Ben olacağım senin yanında  
Lili  
Biliyorsun bizim gibiler için bir yer var hâlâ  
Her damarda dolanır aynı kandan  
Seni melek yapanın kanatlar olmadığını anlarsın  
Tek yapacağın çıkarmak kötülükleri aklından  
İleriye atacağın her adımda  
Karşına çıkacak her sorunda  
Ben olacağım senin yanında  
Ortasından geçeceğin her sokakta  
Evvelinde bulunmadığın mekânlarda  
Ben olacağım senin yanında  
Lili  
Bir busedeki göz açıp kapanmada bulacağız cevabı  
İt tüm korkularını gölgelerin derinlerine  
Benzeme sakın renksiz bir hayalete  
Çünkü hayatın en güzel resmi senin içinde  
İleriye atacağın her adımda  Karşına çıkacak her sorunda  
Ben olacağım senin yanında  
Ortasından geçeceğin her sokakta  
Evvelinde bulunmadığın mekânlarda  
Ben olacağım senin yanında




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar