Print Friendly and PDF

Neden-Sen





Neden

Neden seni çok sevdim 

N’eyi buldum da

Aşık ettin 

Bambaşkasın da

N’eyim  ki ben  

Aşığınsam 

Bu olmak hakkını 

Bana kim verdi 

Var mı bir cevabı 

Yıllarım yıllar…

Geldi ve geçti

Böylesini hiç düşünmemiştim

Senin de beni seveceğini

Duyduğumda

Üzüleyim, sevineyim mi

Kendime ne çok teselliler verdim 

Belki de olgunlaşmamı bekledi…dedim

Eh…

Şimdi sevdiğini biliyorum

Yanımda olmanı istediğimi

Senin ve benim için 

Ne hayaller ettiğimi

Hani hayal bile edemediğim

Bu halleri

Yine de sen söyle bana 

Neden sevdin 

Düşkünün ettin beni

En ufak bir yakınlığım  

Memnun edecek halim

Mükemmelliğim yokken 

Herkes gibi biri değil miyim

Bu garip halimle

Olduğum gibi kabul etmeni

Bu şu da olabilir mi

Sonsuzluk yolunda 

Sevda hakkında 

Çok hayal kuran biriydim

Şimdi sana âşık 

Sadece seni seven

Sıcaklığına, anlayışına 

İnceliğine, zarafetine

Şefkatine, çok mu çok

Muhtaç biri   

Ne desem artık

Sensiz duramıyorum

Kalbimi senden alamıyorum

İçime bir kadar gizlenmiş yangınınla 

Ne zaman baksam gözlerimin içine 

Sadece seni görüyorum

Yanımda yoksun diye üzülüyorum

Her şeye razı olmayı öğrendim

Hayır hayır öğretti hayatım benim

Kendimi  kandırarak yaşarım inan

Sıcak yaz günlerinde  kurusam

Soğuk kışta ayaza kalsam 

Bu gezgin  halimle 

Seni anan...seni duyan avaren ben

Tek bildiği 

Sadece seni çok sevdiği

Nedeni ne olursa olsun

Hiç önemli değil

Tek sevdiğimsin


İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar