Print Friendly and PDF

Senin gözlerinde bulduğumdan cenneti



 


Yıldızlardan ta uzakta bir ışık iniyor aşağıya yönlendiriyor arzuyu o yıldızlara, adı Aşk diye bilinir bu dünyada.

**

Ayrılırken Tanrı ’dan ruhlarımız

Aşk, bana iyi bir göz, sana ışık ve parıltı bahsetmiş;

benim bu büyük arzum Tanrı ’yı bulur tekrar, günahlarımız yüzünden ölüme yazgılı güzelliğinde.

Nasıl ki sıcaklık ayrılmaz ateşten, benim gözüm de ilahi güzellikten, yüceltirim ondan geleni ve ona daha çok benzeyeni.

Senin gözlerinde bulduğumdan cenneti, dönmek için seni ilk sevdiğim o yere, sığınıyorum aşkla kaşlarının altına

**

Ben senin adını anarak bir imge tasarlarsam,onun adaşı -ölüm- yanı başındadır daima; eriyip gider sanatım dehamla

Michelangelo Buonarroti


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar