Print Friendly and PDF

Türkçede Bir Dizi Romantik Kelime Ve Cümle Farsça Karşılığı

 



تعدادی کلمات و جملات عاشقانه در زبان ترکی  

موضوع: ویدیوهای آموزشی

 

تعدادی کلمات و جملات عاشقانه؛ برای کسانی که دوستشان دارید.
به این جملات در آینده ،جملات بیشتری افزوده خواهد شد.
::| لایک کنید و به اشتراک بگذارید |::


aşkım عشق من

canım زندگی من(جان من)

bi tanem یکی یدونه من
hayatım
زندگی من
sevgilim
عزیزم
balım
عسلم
tatlım
شیرینی من (استفاده برای خانم ها)
güzelim
خوشگلم-زیبای من (استفاده برای خانم)
çiçeğim
گلم (استفاده برای خانم ها)
gülüm
گل رُز من (استفاده برای خانم ها)
meleğim
فرشته من (استفاده برای خانم ها)

Seni seviyorum.
دوستت دارم.
Seni çok seviyorum.
عاشقتم.
Senden çok hoşlanıyorum.  
خیلی دوستت دارم.
Benimle çıkar mısın?
دوست داری با من بری بیرون؟
Benimle dans eder misin?
دوست داری با من برقصی؟
Benimle evlenir misin?
آیا با من ازدواج میکنی؟
Evlenme teklifi.
پیشنهاد ازدواج.
Nişanlı
نامزد
Rüyalarımın erkeğisin/kadınısın.
تو مرد/زن رویاهای من هستی.
Seninle olmak istiyorum.
من میخواهم با تو باشم.
Seninle kalmak istiyorum.
من میخواهم با تو بمانم.
Seni çok özlüyorum.
دلم خیلی برایت تنگ می شود.
Seni çok özledim.
دلم خیلی برایت تنگ شد.
Biraz daha kalabilir misin?
میتونی کمی بیشتر بمانی؟
Seni bir daha ne zaman göreceğim?
چه زمانی تو را دوباره خواهم دید؟
Bir yerlerde buluşalım.
بیا(بیایید) تا همدیگر را در جایی ملاقات کنیم.
Seni görmek istiyorum.
من میخواهم تو را ببینم.
Çok güzelsin.
تو خیلی زیبا هستی.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar