Print Friendly and PDF

Rüyadan Uyanmak






Geçmişin gölgesinden gelen meleğim

Bir hayalimizden başka servetimiz yoktu

Şimdi

Güleceksin bu olanlara   

Kar tanesi gibi savruluyorum

Durdurabilene aşk olsun

Hep derdim

İnsanlar aşık olmalı

Gerçek böyle

Birlikte beraber olmak… çok hoş

Seni ilk andan beri sevdim

Ve daha fazlasını hak ettin

Belki  gelecek günlerim dayanırsa...

Sevincime ortak olurlar

Ancak hayatın zehirli öpücüklerinden bıktım

Dönüp bakıyorum olanlara

Bir rüya mıydı…ondan uyandım

Yaşadıklarımız

Neydi hayal mi yoksa bir gerçek

Eğer ki  gelecek varsa

O sen olmalısın

Seni düşünmeden edemiyorum

Ey günler

Bana ne söyleyecekseniz söyleyin

Ben onu çok seviyorum


İsmail Hakkı Altuntaş


 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar