Print Friendly and PDF

Kanatıyor Duygularımı



Senim’e

Hayat, bize katlanmalı değil mi… bazen karşındakiler yalnız bırakıyor hemen seni de beni.

Çok zor bir durum. Hassaslık iyi değil ama insan istiyor…diğerinden.

Evet…

Kibarlık diyorum, saflıkta… ama bu lafta sözde değil kalpte olmalı

Kesinlikle…

Birde kendin çok seviyorsun…karşındaki de seni daha çok sevmeli bence…

Bu sürekli artış içinde olmalı…ve seni yarı yolda bırakmamalı. Çünkü gelişme gösteren şeyler vardır. Bunlar sabit veya kendi ayarı ile tatmin olamaz…sürekli daha fazlasını ister. Sevgi artış isteyendir.

Bak bir tanem sen olmasaydın…

Olmalısın… her zaman.

Senin varlığın olmasa hayata dayanacak çok gücüm kalmadı.

Aslında ben neyi bekliyorum ki…ki bütün duygularım ölmüş durumda ve dünyadan zevkte almıyorum. Öteki dünyalar konusunda ne olacağımız kesin değil…bu dünyada çok kazancımız karşılığı olmadı. Orada da zannetmiyorum kendi kazancımızla bir şey olacağını sanmıyorum.

İnançlı biriyim. Kötü olmamak için elimden geleni yaptım. Sende yapıyorsun. Ancak, boynum bükük, yine de. Bunların bilincine ulaşan insan dünyaya bağlanamaz ki.

Sevdam…biliyorum.

Halimizi düşünüyorum.

Biz acı çekiyoruz aslında. Mutluluğumuz acı olmuş. Başka bir sonuç yok…bulamadım

Ah… ne çok yazmak isterdim…ama yazamıyorum artık

Zorlanıyorum…şansız bir kaderimize.

Sensiz ve bensiz olan biz olmaktan yoruldum. Aslında dünyamız çok kötü değil… fakat senin yerini hiç bir şey tutmuyor.

Senin tadını alan…sensizliğe dayanamaz ki…

Gözlerim ifşa etmesin beni…içim kanıyor…dışarıya gözyaşım olarak sızacak…kalsın.

Kimse anlar mı ki bizi?

Bugün içim nedense bilemiyorum…fakat özlemin mi kanatıyor duygularımı...

Sevdam…

İsmail Hakkı Altuntaş


 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar