Print Friendly and PDF

Bu Bir Gerçek




Biricik Ölümsüz Sevdam

Seni özlüyorum. Biliyorum ki sende beni. Yazdıklarına baktım, artık sana cümle bulamıyorum. Seni ne çok seviyorum. İyi ki varsın. Yoksa sensiz bu günlerimi nasıl geçirirdim.

İlacım!

Diyordun ya, insanlar zorla soğutuyorlar. Evet soğutuyorlarmış hayattan. Her ne kadar devam ediyor olsa da ister istemez, bu durum bizi zora sokmasın, istemem, bir tanem.

Derler ya, böyle olacağı hiç aklıma gelmemişti. Sevgiyi kazanmak çok zor, var olanı kaybetmek ise daha geri gelmiyor inan ki...

İnsan hayatı zaten zor…bu arada değişen ney acaba…onların varlığı mı yoksa biz mi?

Herkes kendilerine göre bakıyor hayata ve benciller. Desem ki senin ikincin olmaz ama, senin o zarif düşünceli halinden zerre kadar onlara da bir nasip düşse. Çok kırılıyorum ama, senin sevginle çoğu zaman kulaklardı ediyorum. Evet, her zaman a onlara göre olursan…her şey tamam. Bu kadar kesin olur mu? Evet…inandım değişmezler ve ben bunu daha iyi anladım...

Sevdam, biz kendimize göre yaşamıyorduk bundan sonra yaşayamayız. Belki çok beklenti içine girmemek lazım. Hayatın özü bu olsa gerek... Kıymetimiz onlar mutlu olduğu sürece önemli. Düşünüyorum seninle bir birlikteliğimiz, zor konumda, ama sen benim hayalimdeki tek gerçeksin. Onlar ise var olması gerekenler, gibi.

Sendeki güzelliklere o kadar vurgunum ki…diğer hayatta sadece seninle olmayı istiyorum ve bu beni şaşırtmıyor. Bu zamana kadar diğer hayatta kimin yanında olacağım konusunu hiç dert edinmemiştim. Bu senden sonra tek derdim oldu. Orası burası ile mecbur bir bağ olmadığına göre oluruz.

Şunu unutma ben kendimce çok şeyler için dua ettim. Sendeki olan fark başka. Varlığına bakıyorum da, ben sana ne kadar yakınsam, sen de bana aynı yakınlıktasın. Ve şimdi ise sadece sen sev istiyorum. Beni sen sev…kimseler sevmese de olur.

Aşkım!

Seni daima seveceğim... Sonsuzluk ne ifade ediyorsa öylesine...

Aslında çok şeyi fark ediyorum, kalbimden geçenleri kontrol ediyorum da insanlar benim bildiğime göre oluyorlar veya hareket ediyorlar. Birini düşünsem o beni düşünüyor aslında. Böyle olsun istemiyorum. Beni, ben düşünmeden, düşünen biri olsun istiyorum. Benliğime duyduğumdan daha fazla bana sevgi istiyorum.

İşte, sen bunu bana verdin. Eğer ki, sen olmasaydın ben çok güçlü kalamayacaktım ve kaybedecektim bütünlüğümü. Kalbim dünyaya bağlı değil. Ve sen bunu bana verdin. Kıymet bilen değer veren bir sen oldun. Sadece bir sen...

Sevdam Cennetim!

Sözden öte bir sözle, inkar etmeyeceğim gibi daha çok sana bağlanacağım... feda edeceğim kalanımı, varlığımı.

Daha kaç yıl yaşarım bilemem ama ömrümün seninle son bulacağı kesin. Üstüne başka bir sevgi olmayacak, bu kesin. Her zaman daha da kesinliği artıyor... bunu biliyorum.

Beni sen sevdin ya o kadar mutluyum. O mutlulukla geçiniyorum Benim için ne kadar büyük bir nimet bilemezsin. Seninle mutlu hissediyorum. Birinin mutluluğu olmak hayattaki en güzel duygu. Seni sevdiğim gibi başkasını sevmem imkânsız. Senin için yaşayacağım ve gayem sensin. başka ne diyeyim. Başka diyecek sözüm yok... Seninle hayal kurmak ile avunsam da, o hayallerde yine sen oluyorsun.

Benim için benimle yaşa. Seni bazen o kadar istiyorum ki... günahlara batacak kadar.

Ahh canımın içi… ahh koklamaya kıyamadığım sevdam çiçeğim...

Nefsimin ruhumun tek arzusu…içime düşen sönmez ateşim... Her zaman kalpler doğrusunu bulur. Biz biz olduktan sonra... Sığınağım mabedim.

Gizli hazinem...

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar