Print Friendly and PDF

Güzel sevmiş deyi bühtan ederler, iftira ederler Benim senden gayrı sevdiğim mi var?

 



Der Karacaoğlan;


"Üryan geldim, gene üryan giderim

Ölmemeye elde fermanım mı var?

Can alıcı gelmiş canım almaya,

Benim can vermeye dermanım mı var?"


"Ey!

Üryan geldim, gene üryan giderim

Üryan geldim, gene üryan giderim ölmemeye elde fermanım mı var benim

Can alıcı gelmiş canım almaya

Benim can vermeye dermanım mı var efendim, oy, oy, oy

Can alıcı gelmiş canım almaya

Benim can vermeye dermanım mı var."


"Heey! 

Bu dünyanın hesabını bizden isterler

Bu dünyanın hesabını bizden isterler

Anın için el çektiler veliler

Harami var diye korku verirler

Benim ipek yüklü kervanım mı var efendim?"


"Eydir çekticeğim kederler,

Abu zehir emdiceğim şekerler

Güzel sevmiş deyi  bühtan ederler, iftira ederler

Benim senden gayrı sevdiğim mi var?"

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar