Print Friendly and PDF

Mert Dayanır Namert Kaçar

 


Bir ikincisi daha gelmeyen seslerimizden Hasan Mutlucan





Tan yeri atanda şafak sökende
Düşmanın üstüne hörelenmeli
Hezaran kılıçlı kara kalkanlı
Yiğit on beş yerden yaralanmalı

Haber aldım nökerinden kulundan
Doyuk oldum akçasından pulundan
Hey ağalar kızıl kanın elinden
Kırat altımızda kınalanmalı

Köroğlu der Mirza gele han gele
Ben isterim günde bin tufan gele
Derelerden oluk oluk kan gele
Baş kesilip kelle kürelenmeli





Bülbüller ötüyor seher vaktidir
(Yandım amman amman)
Gül bade içelim bahar vaktidir
Hazır olun erler gaza vaktidir
(Yandım amman amman)
Dökülelim yine düşman eline

Çadırlar toplansın tuğlar dikilsin
(Yandım amman amman)
Tekbir sedaları arşa yükselsin
Tuğlar başa geçsin tekbir çekilsin
(Yandım amman amman)
Destur saldıralım düşman eline



Heyy, Üryan Geldim Gene Üryan Giderim
Ağır Çiftimdöner Harmanım Mı Var Benim, Benim
Canalıcı Gelmiş Canım Almaya
Vermemeye Elde Fermanım Mı Var, Efendim

Heyy,Bu Dünyanın Hesabını Bizden İsterler
Onun İçin El Çektiler Veliler, Beni Beni, Beni
Harami Var Deyi Korku Verirler
Benim İpek Yüklü Kervanım Mı Var, Efendim

Heyy, Veli Eydir Çekticeğim Kederler
Çekticeyim Kederler, Abu Zehir Emdiceğim Şekerler
Güzel Sevdi Deyi Bühtan Ederler
Benim Senden Gayrı Sevdiğim Mi Var, Efendim

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar