Print Friendly and PDF

Hayatım Senli

 




Seni

Varlığın olmadan güzellikleri

Hayal edemiyorum

 

Karanlık günü

Buz kesmiş gecelerimi

Tatlı sözlerin olmadan

Isıtamıyorum

 

Biraz mutluluğum varsa

Bunu sana borçluyum

Günler geçtikçe

Daha iyi anlıyorum

 

Sonsuz sırrım

Al beni kollarına

El ele tutuştuğumuzu

Bir türlü unutamıyorum

 

Kaderimizin koyduğu mesafeyi

İnatla…kaçamakları oynamayı

Hani ilk andan beri

Aklımı toparlayamıyorum

 

Kalbimdeki yerini anlayınca

Sonsuz sarhoşluktan

Çıkacağımı bir türlü düşünemiyorum

 

Basitçe anlatılmaz

Nelerden vazgeçtim

Yetmez oldu kelimeler

Yenisini daha iyisini bulamıyorum

 

İsmini anmak için

Ne çok isim verdim

Hangisi söylense

Bu muydu gerçek adı diyemiyorum

 

Yatıyorum seni düşünerek

Hayal ediyorum gözlerini gece gündüz

İsmini anmadan ayıkamıyorum

 

Layık olmak nedir bilemem ama

Seni çok seviyorum

Başım dönene kadar

Kuşlar gibi dans ediyorum

 

Tatlı gün ışığım

Yan yana olsaydık

Neler yapardık neler

Bir bir sayamıyorum

 

Taze ve hoş kokulu rüzgarım

Kalemi elime alınca

Neler geliyor aklıma

Yazıyor da yazıyorum

 

Yokluğunu unutmak için

Hala bitmemiş demek için

Gözlerimi kapatıp

Zamandan kaçıyorum

 

Seni bilmek mi

Beni eşsiz sevdiğini duymak mı

Eşin olmaz ki

Buna gerçekten inanıyorum

 

Doğrudan kalbe dokunmayı

Rüyamda tek gördüğüm

İşte büyük aşk 

O diyorum

 

Seni bekliyorum

Varlığını hissedince

Senden uzakta isem 

Susuz boğuluyorum

 

Hangi insanı aşkımız  rahatsız etti

Anılan anılmayan

Tüm aşklarla seviyorum

 

Birbirimizle özgürce

Duygularımız kadar saf 

Derin hayaller kuruyorum


Hayatım şimdi senli ama

Nedense çok özlüyorum

Bekliyorum…


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar