Print Friendly and PDF

Aşk Ne Mor Bir Şey






"Sevgi, bir kader gücüdür, öyle ki bu gücün enerjisi cennetten cehenneme uzanır”
”Sevgi Tanrı gibidir; her ikisi de kendini sadece en cesur şövalyelere açar.” “Sevgiden yola çıkarak ya da sevgi ruhuyla yapıyorsa o zaman bir Tanrıya hizmet ediyordur”
“Aşk, derinlik ve sadakat duygusu gerektirir; bunlar olmadan aşk olmaz, sadece geçici heves olur. Gerçek aşk her zaman kendini adayacak ve kalıcı bağlar kuracaktır.” [C.Jung]

Göklerin meleği, aşkım, güzellik perim!
Bütünüyle benliğim senin. Sana ruhumu verdim vereli, derinliklerimi ayırdım senin için. Al ruhumu. Ben de seninim.
Karayazılı, yaralı kalbim aşkınla kasıp kavruluyor. Umudun penceresini aç.  Aşkımı sana anlatmak için sesim perde perde yükselsin…kalemim durmadan senin için kelimeler döksün incelmiş zayıflayan ucundan....  
Kimseler beni aşk yüzünden ağladığımı görmedi ama sen bunu hep bilmelisin.  Ölmek, unutulmak hiçte istenilen bir arzu değil…ben senin için hep ölmek istiyorum.
Ebedi hayatımın sevdası!
Senin  aşk çeşmene ağzımı dayadığımdan beri, kalbimin katılığı ve  merhametsizliği silindi gitti.
Seninle yaşadığım aşk, cennetin vereceği mutluluktan sevinçten bile üstün deliyor bana. 
Aşkınla kıvranan  yüreğimin çılgınca isteklerini ve tatlı aşk sözlerini duymanı çok isterim. Fakat  ben çaresiz kalmışım.  Biliyorum, aşk konusunda, insanın gerçekten duymadığı şeyi yazması kadar zor bir şey yoktur. Birde sevdasını inandıracak  gibi yazmak. Sözler hep birdir, ama yerleri, sıraları değişir; ama aşk denilen bu sonsuz duygu, nelere kadir… binlerce kez ifade etsem doyamıyorum. Senin için küçücük kelime ile varlığını ifade etmek dahi insanı bahtiyar ediyor. Sen bu kadarda benim için olur mu diye yeislere düşme, bu bende sönmeyecek ulvi duygu. Sana ben, en saygılı, en şefkatli en ateşli bir aşk ile bağlandım.
Her insan bir nevi aşk gücüne sahiptir. Kimileri sevilmekten, kimileri sevmekten hoşlanır. Her ikiside aynı anda bulunabilir.
Evet, önceleri ben kendim seveyim, beni de sevsinler, düşünüyordum. Şimdi ise sen beni sevdin diye sarhoş geziyorum. Bu öyle bir duygu ki anlatılamaz.
Varlığındaki güzellikleri, nadide meziyetleri gördüğümden bu yana, seni herkesten üstün bir mevkiye yükseltmek benim için mutluluğum temel nedeni oldu. Öyle ki, duyduğunda kendine bende şu yok, bu yok demenden rahatsız oluyorum.
Gel sevdam gel, hangi ateş yakacak ki beni, zaten küle dönmüşüm. Uzun uzun, inceden inceye düşünmeye bıraktım… sırf seninle olmak sana doymak istiyorum.
Sana çok güveniyorum.
İnan bana, bu parçalanmış halimize bakma, biz tek bir ruh halinde ezelden birleşmişiz.
Kabul et, sana hizmet eden, bir sebeple değen bir el, ayaklarına bağlı kulun kölen olayım. Bu hayalin peşinde koşarken peşinden, bastığın yeri dahi öpemesem de, havaya bıraktığın kokunu doyasıya alırsam, bu isteklerime sana kavuşmuşum demektir.
Seni tüm kalbimle seviyorum. Öleceğim de bu kadarcık mutluluğumla sana kavuştum, kâfi  derim. Nihayetine kavuşulmuş bir aşktır bu.
Sevdam…
Şükür ve minnetle…
İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar